شکایت ها و
​​​​​​​​​​​​​​ درخواست های رسیدگی مجدد

فرآیند رسیدگی به شکایت ها و درخواست های رسیدگی مجدد
یکی از راه‌های توسعه هر کسب ‌وکاری آگاهی از شکایت‌ها و نظرات کلیه طرف‌های ذینفع می‌باشد تا از این طریق با برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات بر مبنای نیاز مشتریان اقدامات لازم نیز صورت پذیرد.
فرایند رسیدگی به شکایت‌ها و درخواست‌های رسیدگی مجدد این اطمینان را به ما می‌دهد که کلیه درخواست‌ها و نقطه نظرات را دریافت، ردیابی، اعلام وصول، ارزیابی اولیه، بررسی، پاسخگویی و اطلاع‌رسانی نماییم.

دانلود فرم ثبت شکایت/ درخواست رسیدگی مجدد

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید